Thursday, December 12, 2013

Estonian fashion bloggers' flea market

Hi! 
I'll be selling my clothes at a market this Saturday so today's post will mostly be in Estonian to give more details about the event. I added some photos about the items I'll be selling there and I also wanted to thank you for taking part in the giveaway. If you haven't seen the post or forgot about it, click here.

Mõned teist kindlasti teavad, et sel laupäeval toimub Tallinnas esmakordselt Eesti moeblogijate kirbuturg. Ma olin väga põnevil, kui sellest Piialt esmakordselt sügise alguses kuulsin. Ta on ürituse korraldamisega palju vaeva näinud ning mulle tundub uskumatu, et see päev juba kohale jõuab. Mitu korda aastas kappi koristades olen võtnud osad riided välja, mida ma vähem või praktiliselt üldse kandnud pole. Sel korral koristades olin oma garderoobi suhtes veelgi karmim, sest riideid tuleb muudkui juurde. Huvi pärast arvutasin kokku, palju neid müüki tuleb ning hetkel on riideesemeid 30. Neist 11 kudumit, 4 pusa, 3 jakki, 7 triiksärki, jope, 2 sädelevat pluusi, seelik ja sügisesed lühikesed püksid. Olen kindel, et igaüks leiab sealt endale midagi meelepärast. 

Üritus toimub kohvikus Sinilind, mille uksed on kella 12-st 16-ni avatud kõigile külastajatele. Lisan siia kirbuturu FB lingi (click), kus on kirjas täpsem informatsioon ning teised osalevad blogijad. Kuigi andsin sellest üritusest teada üsna hilja, loodan teiega seal kohtuda!

 Love,
Evamaria

3 comments:

  1. Replies
    1. I know! There aren't enough room to keep everthing and since I feel like my style has changed a lot, I'll gladly let somebody else to wear them!

      Delete
  2. I really want to sell a few of my clothing items that I should detach myself from but don't know how or where!
    Mortem Blonde

    ReplyDelete